kloadomustang
přidat k oblíbeným
nastavit jako domovskou

Registr mustangů v ČR

Starý srazy
Fotky ze starých srazů - 1.serie
Fotky ze starých srazů - 2.serie
Fotky ze starých srazů - 3.serie
Fotky ze starých srazů - 4.serie
Fotky ze starých srazů - 5.serie
 
1965
PETR (člen Mustangriders)
Petr svůj krásně renovovaný Convertible kočíruje už od roku 1982,takže je pamětníkem legendárních srazů konaných ještě "za totáče". Je to Mustang T-5 což znamená evropského Mustanga který se prodával v německu. Má tedy tachometr cejchovaný do max. cifry 200. Mp/h to určitě nebudeJ Motor je to V8 289 cid A-code s 225 koni pod kapotou, kterým navíc pomáhá "odfukovat" dělený duální výfukový systém - vždy každá řada válců má svoji vlastní výfukovou rouru. Normálně to bývá totiž tak,že se svody těchto 2 x 4 válců spojují do sběrného potrubí a pak dále rozdvojují. Bez zajímavosti není ani fakt že prvním majitelem tohoto krasavce byl prý slavný český zpěvák Waldemar Matuška. V jeho rukou mělo auto původní béžovou barvu. Poté jezdilo v černém "smokingu", dále mělo zlatou metlu až skončilo u klasické červené.
1966
DOKTOR

--== video ==-- 


Jak Doktor ke Stangu přišel
Takže bylo to asi takhle. Historie toho ze sem byl zaujat tou legendou, se važe na věk mých pěti let. Bude se to zdát srandovní, ale je to tak.
V pěti letech sem dostal prvního angličáka, jak se tomu tehdy říkalo. No a bum ho, bác ho, Mustang. Byla to taková splácanina. Wimbledon white s modrejma pruhama na hardtopu. Ale to sem ještě tenkrát nevěděl, to auto pro mě bylo tenkrát úžasný. Takový snění a prohlašování, že tohle auto budu jednou mít nikdo nebral vážně. Kdo by taky bral.
No ale já se tím samozřejmě taky nezabejval, autičko sem v předpubertálním věku přestříkal na dnešní modrou metalízu. Do svejch možna třinácti sem ani nevěděl co to je vůbec za auto.
Léta ubíhali a jako kluk s motokrosem v rodině sem honil motorky a holky. Něco mě z toho přece jen zůstalo:-) a na stanga sem moc nemyslel. Občas sem si ho připomněl. Dostávala mě třeba ve Specialistoj na konci ta scéna, jak tam Sly se Scharon odjiždí v 66 Convertiblu, ten byl fak voňavej. No a nebo v jednom filmu s Richardem Griecem, tam byla sedmdesátka s těma postranníma mřížkama a on tam s nim závodil. No ale jinak sem na to kašlal a říkal si, že to byly jenom sny.
Ale pak přišel zlom v roce 2002, kdy sem jen tak náhodou při serfovaní na netu našel stránku www.classiccar.com tam sem jen tak z hecu dal vyhledat auta do 500 Koláču makovejch. Ostatně to byla tenkrát možná částka, kterou jsem mohl disponovat. No a co se nestalo.Vystartoval na mě 65 Mustang Convertible za neuvěřitelnych 5 stovek. Byl nepojízdnej, v hrozným stavu. No ale já sem jen tak z hecu tomu člověku co to tam inzeroval napsal, že sem z Evropy a ze ho beru. Za pár dni se mi ozval, ze prý to prodá jen amíkoj. No tak sem si ani nezastesk, protože bych do toho stejně nešel. Tak sem se na to holt vykašlal.
Asi tak za pul roku, kolem Vánoc 2002 sem jen tak náhodou objevil v exploreru v oblíbených o5 zmiňovaný stránky. To už sem ostatně měl Mustangů plnou kebuli. Tak sem do nich jen tak nakouk a objevil sem tam kompletní 66 hardtop v pojízdném stavu. Tak mi to nedalo a napsal sem tomu chlápkoj. To už sem nějaký prachy měl. Inzeroval ho tam za dvacet Franklinovejch vobrázků. No a ten člověk se mi ozval a že mi ho dodá až do Bostonskýho přístavu na loď. Ale já sem se docela leknul a odepsal sem tomu chlápkoj kdesi a cosi. No ale von na to spěchal tak po dlouhých úvahách sem teda kejvnul. Takže po velkých strastích, jako bylo sehnat dopravce, který mi to doveze až do Čech, což v ČR není lehký, protože s jednotlivcem se nikdo nechce zabejvat, sem teda koupil 66 Ford Mustang Hardtop pouze na základě obrázků na internetu. No a padli na to všechny peníze co sem měl na školu. Takže ta Bestie jak ji říkám mě začala říkat pane v květnu roku 2003, to mi přistála do Rudný u Prahy. No a to sem taky zjistil, že na fotkách vypadaj věci přece jenom jinak než ve skutečnosti. Takže mě čekala celková renovace. No ale to už je na jiný příběh.
No a co z toho vyplývá? No, že některý sny se splněj a ne jenom o Vánocích.
v USA | před lakem | motor před | motor po | př.náprava | zad.náprava
v lakovně | v lakovně | v lakovně | v lakovně
1967
HONZA (člen Mustangriders)
LUDVA (člen Mustangriders)
1968
KLOADO (člen Mustangriders) | www.kloadomustang.cz


--== video ==-- 
Filda Kloado dovezl svého Mustanga ze států. Kompletně ho renovoval + přidal nějakou tu třešničku na dortu v podobě krásného metalického laku podobného jako má Eleanora. Hlavně ale jeho kárka obsahuje opravdu brutální tuningový kit motoru díky němuž se výkon jeho véosmičky 289 cid pohybuje kolem 300 koní. Opravdu nádherný kousek.
aktualizace: tato '68 už našla nového majitele, ale to rozhodně neznamená že kloado s mustangama skončil, naopak - má jich teď víc a víc. sledujte jeho web!
foto1 | foto2 | foto3 | foto4 | foto5
1969
MARTIN
Fastback
1970
HONZA
Fasback Mach 1. Honza už dlouho renovuje svého Mach 1. Auto koupil v úplně dezolátním stavu vhodném tak akorát na sešrotování nebo renovaci od podlahy. Karosérie byla zkroucená do vrtule o 6 cm. Auto bylo naprosto nekompletní. Naštěstí se Honzík rozhodl pro druhou variantu. Až bude hotový, bude to naprostá nádhera.
foto1 | foto2 | foto3 | plánovaný stav
1970
LIBOR
Fastback

návštěv od 14.8.2000
bufan, 2000-2006